Heeft u vragen over uw bestelling, levering of onze producten? Lees hier onze veelgestelde vragen. Staat uw vraag hier niet tussen? Dan kunt u altijd contact zoeken via onze klantenservice.
Veelgestelde vragen
Waneer u bij ons een bestelling plaats hanteren wij een levertijd van 1-3 werkdagen . Wij versturen met PostNL en in de meeste gevallen wordt uw bestelling de volgende werkdag geleverd. Het kan echter voorkomen het langer duurt voor omstandigheden. Daarom hanteren wij een gemiddelde levertijd van 1-3 werkdagen. Houdt er ook rekening mee dat PostNL op zondag, maandag en feestdagen niet bezorgd.
Heeft u na 5 werkdagen nog steeds niks ontvangen? Stuur ons dan een mail of laat een bericht achter op onze livechat. Dan gaan we het voor u uitzoeken
Vanaf heden hebben we besloten slechts alleen nog binnen Nederland te leveren. Helaas komt het te vaak voor dat een bestelling niet aankomt. Onze excuses voor het eventuele ongemak.
Wacht u al langer dan 3 werkdagen op bestelling? We begrijpen dat dit erg vervelend is maar het komt soms voor dat er vertraging is ontstaan bij PostNL. We vragen u daarom om tenminste 5 werkdagen geduld te hebben. Heeft u uw bestelling dan nog steeds niet ontvangen? Dan verzoeken we u contact op te nemen met onze klantenservice [email protected]. Dan zoeken wij het voor u uit en volgt er uiteraard een gepaste oplossing.
Het is niet mogelijk om uw bestelling te volgen door middel van track & trace. Dit is vanwege privacy overwegingen.
Uw bestelling wordt in uw brievenbus afgeleverd. U hoeft dus niet thuis te zijn om deze in ontvangst nemen.
Nee dit is niet mogelijk. Dit is een betaalde service waar wij vanwege onze producten geen gebruik van kunnen maken. Laat u het toch naar het desbetreffende adres versturen? Dan zal uw bestelling in de brievenbus belanden van het afhaalpunt. Eigen risico dus.
Omdat privacy voor zowel u als ons van belang is, is het discreet versturen van bestellingen een hoge prioriteit. Wij versturen alles in blanco bubbeltjesplastic enveloppen met plastic opvulling zonder afzender. Zo hoeft niemand erachter te komen wat u heeft besteld.
De bijsluiters van onze producten zijn te vinden op onze website. We vinden het zonde om deze bij elke bestelling te moeten meeleveren.
Op uw afschriften wordt een algemene bedrijfsnaam weergeven welke niet te herleiden is naar deze website of onze producten.
Het voordeel van betalen in Bitcoin is dat het tot zekere mate anoniem is. Het is namelijk niet zichtbaar op uw bankrekening en ook voor derden moeilijk te traceren. Indien u geen Bitcoin ‘wallet’ heeft, is dit de snelste manier om via deze weg te bestellen
Indien u geen eigen Bitcoin wallet wilt, is Satos de meest eenvoudige bitcoinbroker om mee te betalen (Houdt er rekening mee dat uw bankrekening na betaling door Satos geverifeerd dient te worden)
Volg het volgende stappenplan :
- Maak een bestelling aan en kies Bitcoin als betaalmethode
- Ga naar : https://satos.eu/nl/order
- Vul het exact te betalen aantal Bitcoin in (bv. 0.00260775BTC)
- Kopieer het blauw aangegeven Bitcoinadres en voer deze in op Satos als te ontvangen adres
- Voer uw mailadres in
- Plaats uw bestelling
- Indien u nog niet bent geverifeerd door Satos, krijgt u een mail om dit te te doen
- Wij ontvangen de betaling (Dit kan enkele uren duren)
- U ontvangt een bevestiging in uw mailbox (Spam)
- Wij nemen uw bestelling in behandeling en sturen het vervolgens op!